Reklamace a vratky

Chcete reklamovat naše služby? Můžete tak učinit do 14 dnů od doručení !

Vrácení služby – GARANCE vrácení peněz za zboží do 14 dnů

Pokud nebudete se službou spokojeni a nebudete jej chtít vyměnit za jinou, můžete ji bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky a my Vám do 14 dnů od obdržení odstoupení od smlouvy vrátíme peníze převodem na Váš bankovní účet. Ne však dříve než nám bude zboží vráceno zpět.

Při  výměně nebo vrácení služby postupujte dle následujícího návodu:

Napište nám na adresu ziskejtelo@gmail.com krátký email s informací, že budete vracet službu a informaci, zda chcete zboží vyměnit za jiné nebo zda chcete vrátit peníze.

Pokud chcete službu vyměnit, utvořte si novou objednávku na zboží, které požadujete a do poznámky napište, že se jedná o výměnu. Zajistíte si tím rezervaci vámi vybrané služby pro vás.

Reklamace vadného zboží v rámci záruční doby

Pokud během záruční doby objevíte na zakoupené službě vadu, máte právo na reklamaci. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu v co nejkratší době, nejpozději ve lhůtě do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Prosíme informujte nás emailem nebo telefonicky, že chcete službu reklamovat..

Do emailu přiložte kopii faktury a průvodní dopis s popisem vady.